Grutto 30-05-2011



2 opmerkingen:

  1. Beste Ruben,
    Via waarneming punt nl en google ben ik op je site terecht gekomen. Leuk om te zien wat je zoal hebt waargenomen en leuk om je foto's er van te zien. Ik fotografeer zelf ook graag, maar weet jammer genoeg niet de beste plekken om met mijn 70-400 mm lens mooie foto's van vogels te kunnen maken. Hoog op mijn verlanglijstje staat de ijsvogel, maar deze heb ik ook nog niet mogen fotograferen helaas. Ik woon in omgeving Leiden en zou graag aan je willen vragen of je tips hebt wat kijkhutten betreft. Ik zag ook Rhoon, klein profijt tussen je lijstje staan ... is daar ook een kijkhut waar je de ijsvogel hebt gespot en gefotografeerd? Ik hou me van harte aanbevolen voor tips en hoor graag van je terug. Alvast heel erg bedankt.
    Fijne avond!
    Met vriendelijke groet,
    Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. p.s. je kan me bereiken via mijn eigen site www.mirandabos.com ... alvast bedankt!

    BeantwoordenVerwijderen