Pestvogels Lochem 16-02-2010

Op dinsdag 16 februari waren er in Lochem (Gelderland, voor de gene die niet weten waat datligt, ik wist het eerst ook niet hoor :P)4 pestvogels gemeld. De dag dervoor had ik al een overvliegende pestvogel gezien toen ik bij me vriendin was die aan het oppassen was bij der paardenstal. Aangezien ik geen foto had kunne maken van het overvliegende beest, ging ik dus maar naar Lochem om foto's te maken. Ik had echter wel een oldtimer om op pad te gaan, een Citroen Eend uit 1980 ofozo, de auto die me vriendin dat weekend ter beschikkig had. Was wel ff wennen dat schakelen in zo'n auto, maar zonder brokken kon ik de plek zelf in een keer vinden. De 4 pestvogels fourageerde op een gelderse roos die nog wat besjes had. Net voor mijn aankomst waren ze opgevlogen en waren even uit beeld. Na een half uurtje wachten hoorde ik de belletjes rinkelen en kwamen ze eraan vliegen. Snel me camera gepakt, maar die leek wel dood te zijn. Kwam er al snel achter dat ik me accu was vergeten die nog in de oplader lag. Zat dus flink te balen, maar gelukkig zag een andere fotograaf dat ook en bood mij zijn back-up camera aan zodat ik alsnog wat plaatjes kon maken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten